2013. április 23., kedd

Prológus



Meg is hoztam a prológust :)
Remélem egypáran kedvet kaptok ahhoz, hogy a jövőben tovább olvassátok :)

                                                                       C.

Prológus



Hát eljött. A Nagy Nap. Igen, nagybetűvel. Az a nap, amelyiket minden – legalábbis szerintem – lány várja. Itt ülök az öltözőben, menyasszonyi ruhám gyönyörű, mintha tényleg rám öntötték volna. Pont olyan, mint én. Egyszerű, pánttalan, derékben bővülő fehér csoda. A hajam már kész és a sminkem is. Anyu az előbb volt benn, hogy megnézzen. Nem bírta kivárni, hogy ugyanakkor lásson meg, mint mindenki más. A tükörképemet bámulom, és azon gondolkodok, hogy is jutottam el én idáig. Az ajtó hirtelen megnyikordult és egy fej jelent meg hozzátartozó göndör fürtjeivel a résen keresztül.
- Har… - kezdtem, de akkor már előttem állt, és a számra tette a kezét.
- Pszt! – suttogta. Amikor elvette a kezét, nagyot sóhajtottam.
- Jess mondta, hogy valami nincs rendbe veled. – guggolt le elém – Mi a baj? 
- Semmi… vagyis… csak annyi, hogy félek, hogy valami nem jól sikerül. – motyogtam.
- Csak ennyi? – nézett rám hitetlenül.
- „Csak?” – vízhangoztam – Ahogy magamat ismerem, tuti elrontok valamit.
- Hülye vagy – rázta a fejét mosolyogva.
- Hé! Nem sértegetjük a menyasszonyt! – mosolyogtam már én is.
- Visszajött már? – kérdeztem kicsit halkabban.
- Igen.
- Nem tudod mért ment el? – érdeklődtem.
- Nem – rázta a fejét – Csak annyit mondott, hogy valamit el kell még intéznie.
- Most? – értetlenkedtem.
- Hé – tette a vállamra a kezét – Minden rendben lesz.
- Remélem – fújtam ki a levegőt.
- Ugye tudod, hogy…
Na, ne szaladjunk ennyire előre. Ezelőtt a Nagy Nap előtt történt még egy s más, amit nem hagyhatunk figyelmen kívül. Igen kalandos utam volt eddig a napig.


Tudom, ez is olyan, mint a másik blogom.
Az előszó egy kis jelenet a főszereplő jövőjéből. Ne kérdezzétek, nem tudom mért, de valahogy így tudom elkezdi a történeteket.
Bemutatkozást nem írok, mert majd a történetből kiderül úgyis minden ;)

4 megjegyzés:

  1. Már a prológus is nagyon jó :D Kíváncsi vagyok, hogy fog idáig eljutni. Biztos nagyon izgalmas lesz. Várom a folytatásokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik *-* :D
      Nemsokára hozom a következő rész ;)

      Törlés
  2. Én is várom már a folytatást :) és nagyon izgalmas történet lesz ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell várnod sokáig... pár perc és jön a következő fejezet ;) ♥

      Törlés