2013. június 23., vasárnap

~ Award & Thanks




Sziasztok! :)

MÉG NEM, új résszel érkeztem, de nemsokára arra is sor kerül ;).

Szeretném megköszönni a 730 látogatottságot és az 5 feliratkozót! 
Régen csak álmodoztam arról, hogy majd talán(!)valakinek tetszeni fog amit írok, és nem gondolja azt hogy "Pff, csak egy újabb próbálkozó, aki most éppen író akar lenni"
Nekem ez nem csak egy újabb hobbi, én szeretem ezt csinálni :). Ez olyan, mint mondjuk a színészeknek a játszás, vagy az énekesek az éneklés. Ebben lelik örömüket.

Na, de át is térek az 'Award' részre.
Megkaptam életem első díját a fanfiction-omra. 



A díjat nagyon szépen köszönöm Ivettnek. 

10 dolog magadról (Írj magadról 10 dolgot!)
1. Mindenképp el szeretnék jutni Londonba.
2. Egyszer szeretném, ha a hajamban különböző színű tincsek lennének.
3. Szeretnék találkozni Ian Somerhalder-rel.
4. Szeretnék megtanulni gitározni.
5. Holnap kapom meg a bizimet.
6. Kb. 35 óráig munkanélküli leszek :( (értsd: holnap megkapom a bizit, 35 óra múlva új suliba iratkozok.)
7. Épp Szurovecz Kitti - Gyémántfiú című könyvét olvasom.
8. Szerencseszámom: 15
9. Kedvenc színem: lila
10. Nem értem miért szűnik meg a Google Reader 


Kérdések (Válaszolj 10 kérdésre!)
1. Mióta írsz blogot? 2012. november 19. (ha jól emlékszem)
2. Mióta vagy Directioner? kb. 2011
3. Ki a kedvenc 1D tagod? Niall Horan
4. Szereted a Little Mix-et? Of course
5. Tetszik a blogom? :) Igeeen :)
6. Hány blogod van ezen kívül? Egy
7. Szeretsz írni? Ühüm :)
8. Mi a hobbid? Írás, zene hallgatás, olvasás, barátokkal lógás
9. Hány éves vagy? lassan 15 :D
10. BFF? Piszkos 13 + Nóri, Dzseni

Kérdéseim (Tegyél fel 10 kérdést!)
1. Mióta írsz blogot?
2. Kedvenc blog?
3. Mi a hobbid?
4. Olvasod a blogom?
5. Ezen kívül még van blogod?
6. Kedvenc könyv?
7. Miért kezdtél el írni?
8. Példakép?
9. Hány éves vagy?
10. Mi szeretnél lenni?

Küld tovább 10 blognak!
1. Bo
2. Szilvi
3. Cece Clark & Heylin
4. Nina Colette
5. REGINA99
6. Hope Darwin
7. Réka
8. Nσяιιcι.
9. Invincible for the life
10. Sweety

3 megjegyzés: